13 Nisan 2014 Pazar

Gitgide ısınan kalpler

Bugünün son yazısına merhaba diyiiiiiin. :)) Evet artık daha da hızlanmam gerektiğine karar verdim. Çünkü çok fazla anlatacak, tanıtacak, gösterilecek şey var. :D Daha kısa ve öz bir şekilde büyüyen sevdamızın son evresini aktaracağım sizlere. :)
 Son yazımda birbirimize bir nevi hislerimizi itiraf eden mesajlar attığımızı yazmıştım. İşte o mesajlardan sonra biz ara ara buluşmalara devam ettik. Gitgide birbirimizi tanıyıp , ısınmaya başlamıştık. Artık resmen çıkıyorduk yani :D Arada çoook olay var ama ben direk neticeye değiniyorum. :D Hani kelimeler artık yetersiz kalır ya.. Artık ben ona bakarak o da bana bakarak aradaki ''sevgiyi'' ve ''bağı'' çok rahat görebiliyorduk. Bunca yıl İzmir'de ikamet etmeme rağmen , onun beni götürdüğü yerlerin bir çoğunu ilk kez görmüştüm. :D Yine böyle yerlerden biri. Biz bu yere ''Çin seddi '' adını verdik. Çünkü , çık Allah çık bitmiyor. :D Artık şakalaşarak , oyunlar oynayarak falan çıkıyorduk.. İşte oraya ilk gittiğimizde çok yorulmuştum ama değdi. :))) Yanımda şeker mi şeker , komik mi komik bir jigit(kazakça oğlan ya da erkek) varken yorulsam nolur ki. :) Neyse çıktığımızda o tepenin manzarası mı daha güzeldi yoksa yanımdaki mi  ? diye soracak olursanız, Tabi ki yanımdaki! derim :D . Hani ''ruh ikizi'' derler ya ,O kesinlikle var ! :D Bu kadar mı benzer iki insan birbirine? Tip olarak alakamız olmasa da , espiri anlayışımızdan tut hobilerimize kadar, hatta ve hatta kötü huylarımız bile aynı ya! :D Ama en sevdiğim ortak yanımız ''kediler''. İkimiz de kedi hastasız. :D Yakaladığımız yerde affetmiyoruz. O mıncıklıyor bana veriyor ben mıncıklıyorum ona veriyorum. :D 
İşte size kanıt! burda benimki kediyi yakalamaya çalışıyor :D
Yine bir buluşmamızda , bir çılgınlık yapalım dedik veee vapurun arka tarafına bunu yaptık :D : 
Ne büyük çılgınlık demi? :D Bize göre baya heyecan verici ve sıradışıydı napalım :D İşte böyle başladı bizim serüvenimiz. :)))) Tam 2 sene önceydi. O zamanlar hayal olarak gördüğümüz ''isteme'' olayımız da geçen ay gerçekleşti. :)) O günle alakalı da ayrı bir yazı ve resimler paylaşacağım. Umarım beğenmişsinizdir. :))) Zeynep ve Amanko'nun serüveni böyle başladı. Bakalım Zeynep daha başka neler yaşadı ? Takipte kalın :))))))))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder