12 Nisan 2014 Cumartesi

Kazakistan benim kaderim

Hepinize günaydın canlarım. :))))) bugün nasılsınız? Sınavlarıma 7 gün kaldı ama ben size yazmadan duramıyorum. :D Yaşadığım olayları kronolojik sıraya göre sizlere aktarmaya çalışıyorum. Şuan sıradan görünebilir ama daha da heyecanlanacak. :D Bu yazımda Kazakistan'ın benim kaderim olduğunu anladığım günü sizlere anlatacağım.    Bir İstanbul gecesinde abimin evinde uyumaya hazırlanıyordum. Yine elimde telefonum facebooktan Kazak muziği dinleyip Kazak dostlarımla muhabbetler ediyordum. Artık bir kaç kelime Kazakça da öğrenmiştim havamdan geçilmiyordu :D İşte o gün öylece uyuyakalmışım. Halimi düşünün artık. Bu birden bire kalbime giren Kazakistan sevgisi hızla büyüyordu. Her geçen gün yeni bir şey öğreniyordum Kazakistanla ilgili :)) Neyse asıl konuya geleyim , o gece rüyamda yemyeşil bir şehirdeyim, bir yokuş var böyle yan taraflarda da marketler mağazalar falan ama çok güzel bir şehirdi. İşte ben o yokuştun çıkmaya başlıyorum , çıkıyorum çıkıyorum bi bakıyorum bi şey gözükmeye başlıyor. Meraklanıp daha da hızlanıyorum. Kısa gözüküyor ama çık çık bitmiyor. Neyse ben iyice yaklaştım böyle massmavii koskocaman bir bayrak. Sanırım tahmin ettiniz :D Evet. Koskocaman bir Kazakistan bayrağı. Işıl ışıl dalgalanıyor. Maalesef tam o sırada uyandım. Ama o gün anladım ki Kazakistan benim kaderimde var. :))) Aradan 2 yıl geçmesine rağmen o rüyayı hala dün görmüşüm gibi hatırlıyorum. :))  Bu anımı da anlattığıma göre artık biraz ders çalışabilirim. Takipte kalın, esen kalın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder