11 Nisan 2014 Cuma

Saukeleli kız

Kazakistan deyince aklınıza ilk ne geliyor? :D Benim aklıma ilk olarak Fırfırlı, cıvıl cıvıl , rengarenk geleneksel kıyafetleri geliyor. Tabi bunun bayanı erkeği ayrı özellikler de ama bayanlarınki gerçekten muhteşem! Bu konuya ilerde detaylı bir şekilde değineceğim. Şu an bahsetmek istediğim Kazakistan'ı daha yeni yeni tanışmaya başladığım zamanlardaki bir çizimim. Evet çizim de yapıyorum. El atmadığım şey yok evet haklısınız :D 
  O zamanlar bende bi heves bi heves. Tahmin edersiniz işte :D Kendimi o kıyafetlerle hayal ediyorum falan. Ama edilmeyecek gibi mi? :)))))) Neyse ben bu hevesle bir çizmişim! :D Öyle özene bezene iç çeke çeke çizdim ki hala daha saklıyorum.  Tabi hemen paylaştım veee Kazak arkadaşlarımın çooook güzel tepkilerini aldım. Bakalım siz ne düşüneceksiniz. :) 


Not : Sevdiğiniz şeylerle ilgili çizim yapmak bambaşka bir duygu. Yeteneğim yok demeyin ! Mutlaka deneyin. :)

saukele : Kazak kızların başlarına taktığı bir tür başlık. ucunda baykuş tüyü bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder