13 Nisan 2014 Pazar

Buralarda Yeniyim!(Hilal)

 Merhabalar herkeseee!!! :) Zeynep kendini yazılara tam gaz kaptırmışken ben de bir gelip kendimi göstereyim dedim. İyi mi yaptım kötü mü bilemiyorum... Ben pek alışkın değilimdir böyle şeylere ama Zeynep'in sosyalliğini değerlendirmesi gerekiyordu :D Biraz yüreklendirilmeye ihtiyacı varmış kuzucuğun :) Kalk dedim sen de bişeyler yap tamam bir sürü blogger var ama Kazakistan'ı anlatan yok! Farklı bir kültür daha. İnsan ne kadar farklılıkla karşılaşırsa hayatı o kadar renklenir bence. Bu yazıları takip etmek size bişey kaybettirmez! Belki kazandırır. :) Yeni bir dil öğrenirsiniz belki, yeni kelimeler ne demiş atalarımız " Bir dil bir insan iki dil iki insan." :D öyle işte...

   Kendimden bahsedecek olursam söyleyecek pek birşeyim yok 23 yaşında kendi halinde okulu sevmeyen bir üniversite öğrencisi, uzaktan Güney Kore hayranı, kozmetik ürünlerle ilgilenmeyi seven, biraz asabi demek isterdim ama biraz bana fazla az kalır çok asabi :D ama bir o kadar da duygusal, D&R aşığı, kitap hastası, yemek yapmayı da yemeyi de çok seven tontiş bir kızım işte :))) Sevgili Zeynep'in destekçisi olarak ben de size burada okuduğum kitaplardan, kullandığım kozmetik ürünlerinden, hatta yaptığım yemeklerden bahsedebilirim bazen :)
Bide unutmadan ben tam bir kar küresi delisiyim ki sormayın gitsin :)




   Bugünlük benden bu kadar gençler umarım beni seversiniz ki ben hepinizi tek tek çok seveceğimden eminim :) Kazakistan'ı tanımanız ve sevmeniz dileğiyle.... Unutmayın onlar da çekik gözlü ;) :D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder