10 Mayıs 2014 Cumartesi

Benden kesitler

Herkese hayırlı günler :) Bugün yine yağmurlu. Mayıs ayında bu kadar yağmur beklemiyordum. :D Ama yine de çok güzel yağmur havası.. Tertemiz kokuyor , sokaklar parlıyor falan :)))) İşte böyle bir günde yine acaba ne yazsamlar dolanıyordu kafamın içinde. Düşündüm ki size uğraştığım el işlerinden hiç bahsetmedim! :)) Bilirsiniz çalışmayan her genç kızın bir uğraşı vardır evde. :)) Evden neler yapılabilir tabi ki el işleri. Ben bi de bunun okulunu okudum. 2010 yılında Geleneksel el sanatları bölümünden mezun olmuştum. Çok keyifli bir bölümdü. Ama iş konusunda biraz sıkıntılı. Öyle her yerde iş bulunamıyor. Bir kaç kez başvurdum ama direkten döndüm hep. Bu işler hep kısmet. Neyse ben böyle işsiz işsiz takılırken dedim ya ben niye boş duruyorum? Az buçuk becerim varken bundan yararlanayım. İlk olarak boncuk işleme yöntemiyle bileklikler yaptım. Bir kaç tane alıcısı da oldu. Ama tabi belli bi süre sonra modası geçti , heves kaçtı falan :D Şimdi de keçe ile uğraşıyorum. Keçe ile uğraşmak o kadar zevkli bir iş ki :)) İnsanda stres denen bir şey bırakmıyor sağ olsun. Şimdi yaptığım bir kaç keçe işini size göstereyim daha sonra da nasıl yaptığımla alakalı bir yazı yazacağım. :)) İlk önce benim yaptıklarıma bir bakın bakalım. :))


Bunlar yaptığım boncuk işlerinden :  



Bunlar da keçe işlerim. :) Tabi ki Kazakistan motifi olan ''shyrdak''ı da kullandım :) :







Eğer beğendiyseniz takipte kalın. Nasıl yapıldığını anlatacağım. :)) Bir sonraki yazıda görüşürüz gençlik :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder