13 Mayıs 2014 Salı

Hazinem bu benim

Merhaba canlar :)) Bu aralar çok tembellik ettim biliyorum :// Bir şeyler engel oldu yazamadım bir türlü. Bugün yazayım dedim. Yazacak o kadar şey varken neden aklıma hiç bir şey gelmiyor bilemiyorum. :( Hepimiz böyleyiz aslında.. Bazı zamanlarda kendimizi nadasa bırakıyoruz , bazı zamanlarda ise verimli hasılatlar elde ediyoruz. :) Benim de bu aralar beynim çalışmıyor cidden. :D Aslında şu aralar Kazakça şarkılara alt yazı ekleyip youtube a yüklüyorum. Onunla uğraşmak gerçekten zaman alıyor. :))) Bugün size sahip olduğum hazinemi göstereceğim. Bu başkaları için belki sıradan olabilir ama benim için çok değerli olan şeyler. Zamanında bunlara sahip olacağımı hayal bile etmezdim ama oldu. :)) 



İşte bu benim hazinem! :) Görünce heyecanlananlar olmuştur eminim. İnsallah siz çok daha iyilerine sahip olun. :)))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder