26 Eylül 2014 Cuma

Google chrome 'da çıkan uzantılardan kurtulmak

Selam dostar , Selam arkadaşlar ,
Bu yazımı geçen günlerde başıma gelen bir olay yüzünden yazmaya karar verdim. Biliyorsunuz internet üzerinden bilgisayarımıza virüs girme durumları oluyor. Benim de başıma geldi hem de virüs programlarını bile etkisiz hale getirdi bi türlü kurtulamadım. Ama daha sonra çözümü  buldum! Benim chrome a bulaşan virüs ''portal sepeti'' diye bir illetti. Bir çok şey denedim ama olmadı en son şunu denedim ;
Şimdi ilk olarak bilgisayarımızda ''google chrome'' u buluyoruz. Üzerine gelip sağ tıklıyoruz;

Tıkladığımızda karşımıza çıkan çerçeveden özelliklere tıklıyoruz.
Karşımıza böyle bir sayfa geliyor. Burada üzeri mavi olan kısımda o virüsün adı yazılı oluyor , kırmızıyla işaretlediğim ''exe'' yazısına kadar seçerek siliyoruz. Yani ekrandaki gibi yazı kalana kadar sileceğiz ve tamam'a tıkladığımızda kurtulmuş olacağız. :)) Belki birilerinin işine yararım diye paylaşayım dedim :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder