29 Kasım 2014 Cumartesi

Tembel blogger

Merhaba herkese! Çok çok tembel ve uyuşuk bloggerınız şu dakikada bir şeyler karalamaya karar verdi. :) Abimin kızı dünyaya geldiğinden beri gözüm başka bir şey görmez oldu. :)))))) O kadar güzel bir duygu ki Rabbim herkese nasip etsin. Neyse şimdi durup durup ne paylaşsam diye düşünüyordum dedim ki facebook sayfamda paylaştığım bir kaç kazakça atasözünü blog okurlarımla da paylaşayım. :P Atasözlerini genelde Kazak kardeşlerimizin instagramdaki paylaşımlarından araklıyorum :p Ama hem kendim öğreniyorum hem de bir çok kişinin öğrenmesine vesile oluyorum yani en azından öyle olduğumu düşünüyorum. :) Kazak atasözleri atalarımız bir olduğundan mıdır bilinmez bizim atasözlerinin tıpkısının aynısı :D Şimdi burada göstereceğim bir kaç tane ama Türkçe karşılıklarını yazmayacağım. O kadar hazırcı olmayın canım kendiniz bulun onu da. Kendi elimle tek tek yazarak Kazakça dersler hazırladım bir göz atsanız şıp diye okur ve anlarsınız ;) Bence bir dili öğrenmenin en eğlenceli yönü deyimler ve atasözleri :))



1 yorum:

  1. atalarımız çok güzel sözler etmiş gecmiş gecmişde kalırdiye sakın düşünme geliçek geçmişin parcasıdır ata sözleri bizim hayatımızdırsesli sohbet sesli chat kameralı sesli sohbet chat sesli trabzon sohbet karadeniz show turkiye sohbet
    sesli sohbet sesli chat kameralı sesli sohbet chat sesli

    YanıtlaSil