9 Aralık 2014 Salı

Her bayan gibi benim de hobilerim var *-*

Merhaba, Salem , Hello , Annyeong :)) Bu aralar çok meşgul bir bayanım yazamıyorum yazmayı bırakın bilgisayarı dahi açamıyorum :) Bu yazıda  hobilerimden biraz bahsetmek istedim.Şimdi kendinden bahsetmek için biraz geç kalmadın mı diyebilirsiniz ama cidden ''ev kızı'' olmak çok zoooooor :D :))) Bugün aklıma geldi o yüzden bugün yazabiliyorum. Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim benim en büyün hobim resim çizmek. Bunun dışında müzik dinlemek hatta söylemek de var ama bunlardan ziyade benim bir diğer hobim el işleri. Özellikle keçe üzerinde çalışmaya bayılıyorum. Hatta 2010 yılında Celal bayar üniversitesi geleneksel el sanatları bölümünü bitirdim. Çok muhteşem bi yeteneğim olmasa da böyle şeylerle uğraşmaya bayılıyorum. Facebook üzerinde de 124 beğenilik ufacık bir sayfam bulunmakta. :)) Bunun Kazakistanla ne alakası var demeyin! Kazakistan'a özgü motifler üzerinde de çalışıyorum  :))))) Kendimce bir şeyler başarıyorum. ^_^ Buradan Celal Bayar üniversitesindeki hocalarıma selam ediyorum ve öğrettikleri şeyler için teşekkür ediyorum. :)  Şimdi sayfamı falan göstereyim bir göz atın. Üç beş kuruş da kazanmışlığım vardır bu hobilerimden. :)))))
https://www.facebook.com/handmadeturkeykoreakazakhstan
Bunlar da çalışmalarımdan bir kaçı ;






1 yorum: