8 Mayıs 2015 Cuma

Ben Kazakistan'dayım

Merhabalar herkese, up uzuuuuun bir aradan sonra bloguma yazabiliyorum. Biliyorum birçoğunuz merakla bekliyorsunuz yazılarımı. Ben yaklaşık 10 gündür Astana'dayım. 17 nisanda düğünümüz oldu. Sonra İstanbul'a geçtik daha sonra ordan uçakla Almaty'ya geldik. Orada akşama kadar gezdik sonra trenle Astana'ya geçtik. Birçok güzel anımız oldu. :) 20 günlük evli biri için çok fazla mutluyum ve güzel anıya sahibim. :))) Çok şükür ki aile ve eş yönünden çok şanslıyım. Astana'ya geleli 10 gün oldu ama birçok yer gezdim , gördüm, eğlendim. :) Şimdi sizle birkaç fotoğraf paylaşayım diyorum, özellikle Kazakistan'ı merak edenlere iyi gelebilir diye düşünüyorum. :) 















Bu yazıda sadece Astana fotoğraflarına yer vermek istedim. Astana' da yaşamı daha sonra anlatacağım. Umarım beğenirsiniz. Takipte kalın :)

1 yorum:

  1. Açıkçası düğününü çok merak ediyorum. Eğer senin için de herhangi bir sorun teşkil etmiyorsa birkaç fotoğraf paylaşabilir misin?Allah bir yastıkta kocatsın, yuvanızdan huzur ve mutluluk eksik olmasın inşAllah.

    YanıtlaSil